وبلاگ شخصی علی اوچی

دانشجوی علوم پزشکی همدان
مشخصات بلاگ

مینویسم برای خودم......

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۳۱ تیر ۹۷، ۱۴:۱۹ - علی اوچی
    😍
  • ۱۲ فروردين ۹۷، ۱۱:۵۹ - سمی را
    هوم
نویسندگان
جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۴۳ ب.ظ

مادر

.

.

.

گفتن: ترس 

گفتم: بهانس

گفتن: سخته

گفتم:عاشقانس

گفتن: شب 

گفتم: شهامت

گفتن: روز

گفتم:نیومدهرگز

گفتن: دل

گفتم: دلاور

گفتن: دلبر

گفتم:مادر


۹۷/۰۱/۲۴
علی اوچی

نظرات  (۲)

۲۶ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۴۶ ستاره اردانی زاده
سلام چه خوب که شما هم یک وبلاگ دارید... وبلاگ بدی نیست...
اما یک پیشنهاد ....
بیشتر سعی کنید تا مطالب  وبلاگتون رو  خودتون بنویسید ... مطمئن باشید این توانایی  رو دارید و اگر هم ضعیف باشه  با تمرین وبلاگ نویسی قوی و شکوفا خواهد شد .. نترسید  ترس برادر مرگ است ... قدم بردارید و از اشتباهات بزرگ نترسید ....
به امید موفقیت هممون ....
پاسخ:
سلام ازنظرتون خیلی ممنونم..بله حتماسعی میکنم :)
😍

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">